Викладач
|
Синиця О.М.
|
Предмет
|
Культурологія.2 курс. Група 2-А/л
|
Дата
|
26.03.2020
|
Тема 4.
| Українська культура 2 пол. 17-18 ст. Українська культура 19-початку 20 ст. |
СХЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
Вид заняття: семінарсько-практичне заняття
Тривалість заняття: 90хв.
Навчальна мета: проаналізувати обставини розвитку культури
протягом ХІХ- поч.ХХ ст.
Закріпити знання студентів з даної теми.
Виховна мета: виховувати почуття гідності і гордості за свою
націю.
Розвивальна мета: розвивати вміння висловлювати власне
ставлення про історичні події і давати їх характеристику, використовуючи
колективну взаємодію.
Міжпредметні зв’язки: Забезпечуючі дисципліни: соціологія, економічна
теорія, історія, культурологія.
Технічні засоби навчання .відео: серіал науково-пізнавальних
фільмів
https://kulture11.blogspot.com/2020/03/blog-post_26.html
https://kulture11.blogspot.com/2020/03/blog-post_26.html
Методи та форми роботи: групове опитування, робота в малих групах.
План:
1. Історичні обставини розвитку укр культури.
2.Освіта.Наукові знання.Медицина.
3.Розвиток укр мови та літератури.
4.Драматургія,театр.
5.Образотворче мистецтво,архітектура.
Обговорення навчальних питань семінару дистанційно.
Контроль підготовки студентів до заняття проводиться
комбінованим методом:
1. Письмове опитування, запитання в групі вайбера(додаються).
2. Групове опитування дистанційно.
Як розвивалась освіта та наука у ХІХ ст.?· Проаналізуйте розвиток українського мистецтва
на поч. ХХ ст.· Дайте характеристику розвитку української
культури в·
післявоєнний період. Охарактеризуйте
суспільно-політичні умови в післявоєнний· період. Які демократичні організації виникають в
Україні в 90-х. роках· ХХ ст.? Як
розвивається духовна сфера громадського життя?· Які молодіжні організації діють на території
України?· Охарактеризуйте сучасні віяння в
образотворчому мистецтві.· Дайте
характеристику розвитку архітектурних стилів.· Як розвивається театральне мистецтво?
Охарактеризуйте.· Які новітні технології використовуються в
медицині?·
3. Використовуючи метод електронної взаємодії.
Викладач в групі називає проблему, яку треба розв’язати.
Відбувається колективне обговорення.
1. Обрана проблема записується у повідомленні. Наприклад,
проблемне питання: Який вплив на духовне життя українського народу мала
„Жданівщина”?
2.Всі учасники думають над проблемою, висувають власні ідеї у повідомленнях.
3. Викладач читає всі ідеї .
4. Коли записано багато ідей, їх групують і аналізують.
5. Вибирають ті ідеї, які допоможуть вирішити дану проблему.
4. Використовуємо метод „Робота в малих групах”.
Підготовчий етап.
1. Викладач об‘єднує студентів у малі групи і роздає
завдання. Група за короткий час має виконати завдання і надіслати свої свої
результати в електронну групу.
Завдання:
2. Провести паралель, як розвивалось культурне життя України
в складі СРСР і як за часів незалежності.
3. Студенти розподіляються за ролями – робітники, селяни,
інтелігенція, партійні діячі. За 20 хв. вони повинні дати 4 відповіді на це
запитання з їхньої позиції.
4. Студенти-експерти оцінюють роботу груп і
записують результати.
5. Кожна мала група вибирає свого доповідача (висловлює думку групи в голосовому повідомленні).
6. Після закінчення роботи в малих групах доповідачі по черзі виголошують свої висновки. В загальній групі вайбера записують основні висновки. Викладач робить
підсумки даної роботи.
5.Метод бесіда. Напишіть про розвиток медицини в Україні в період ХІХ-ХХ ст..;
Сформуйте власне ставлення до указів царського уряду щодо заборони укр мови·
наслідків для культурного життя України;
Висловіть свою думку стосовно необхідних змін у культурному·
житті сучасної України. Викладач записує
тези в смс і підбиває підсумок.
6. Метод „Займи позицію ”.
Цей метод допомагає студентам аргументовано і стисло
висловлювати свою позицію. Підготовчий етап. В групі вайбера розміщуємо зображення, на
яких написано: за, проти, утримуюсь. Викладач пропонує студентам дискусійне
питання.
Наприклад: „Чи політика десталінізації змінила культурний
розвиток в УРСР?”. Студенти мають визначити власну позицію і обрати певне зображення. З кожної групи студенти обирають делегатів, які мають
аргументовано відстояти свою позицію. Після виступу всіх ораторів методом голосових повідомлень ,викладач
пропонує студентам, які змінили свою позицію, обрати інші зображення, залежно в ід
їхнього вибору. Перехід має бути аргументований студентами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий